top of page

DOKUMENTY

DO POBRANIA

REGULAMIN CZARTERJACHTUNAJEZIORAKU.PL

§ 1

Definicje

 

  1. Administrator: Kamila Wierzbicka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Biwu Kamila Wierzbicka z siedzibą w Iławie, 14-200 Iława, ul. Wiejska 9 lok. 42, posiadającą NIP: 7441766640, REGON: 385840820,

  2. Regulamin: niniejszy Regulamin czarterjachtunajezioraku.pl,

  3. Serwis: prowadzony przez Administratora, na zasadach okreÅ›lonych w Regulaminie, system rezerwacji Jachtów, dostÄ™pny w domenie czarterjachtunajezioraku.pl,

  4. Klient: podmiot, który dokonuje Rezerwacji za poÅ›rednictwem Serwisu, na zasadach okreÅ›lonych w Regulaminie; Klientem może być osoba fizyczna, która ukoÅ„czyÅ‚a 18 lat, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…ca osobÄ… prawnÄ…, której ustawa przyznaje zdolność prawnÄ…,

  5. Rezerwacja: procedura zawierania Umowy Czarteru w ramach Serwisu,

  6. Umowa Czarteru: umowa o najem Jachtu zawierana pomiÄ™dzy Klientem a Armatorem, której treść jest dołączona na podstronie Do pobrania (wzór umowy czarteru),

  7. Zaliczka: określona kwota pieniężna wymagana w procesie Rezerwacji, zaliczana na poczet Ceny Czarteru,

  8. Cena Czarteru: wynagrodzenie za najem Jachtu w wysokości określonej w Umowie Czarteru,

  9. Armator: posiadacz lub inna osoba posiadajÄ…ca prawo do wynajÄ™cia Jachtu, która oferuje jego najem w ramach Serwisu na zasadach okreÅ›lonych w Ofercie i Umowie Czarteru,

  10. Jacht: jednostka pływająca o parametrach i standardzie wskazanym przez Armatora w Ofercie,

  11. Oferta: propozycja zawarcia Umowy Czarteru na warunkach określonych przez Armatora przy wykorzystaniu i za pomocą funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, określająca Cenę Czarteru oraz zawierająca opis danego Jachtu.

     

§ 2

Postanowienia ogólne

 

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Administratora w ramach Serwisu.

  2. W celu przeprowadzenia Rezerwacji Klient powinien posiadać urządzenie podłączone do internetu i wyposażone w standardową przeglądarkę stron www, aktywny adres poczty elektronicznej oraz aktywny numer telefonu. Wszelka komunikacja z Klientem będzie odbywać się za pośrednictwem wskazanych przez Klienta: adresu poczty elektronicznej oraz numeru telefonu.

 

§ 3

Dokonanie rezerwacji i Korzystanie z Serwisu

 

  1. W celu dokonania Rezerwacji należy wybrać Ofertę, następnie przejść do formularza rezerwacyjnego, podać prawidłowe i pełne dane wymagane w formularzu, a następnie dokonać Zaliczki we wskazanej w Ofercie wysokości.

  2. Prawidłowe dokonanie Rezerwacji skutkuje zawarciem Umowy Czarteru na warunkach według załączonego do Oferty wzoru Umowy Czarteru. Powyższe oznacza, że od tej chwili Klient zawarł Umowę Czarteru z Armatorem.

  3. Rezerwacja jest potwierdzona przez wygenerowanie i wysłanie:

    1. do Klienta - na wskazany adres e-mail potwierdzenia Rezerwacji z informacjÄ… o wybranej Ofercie, numerze rezerwacji, potwierdzenie dokonania Zaliczki, miejscu i terminie odbioru Jachtu oraz danymi do kontaktu z Armatorem,

    2. do Armatora – wiadomoÅ›ci e-mail i SMS z informacjÄ… o rezerwacji oraz danymi do kontaktu z Klientem.

  4. Administrator upoważniony jest przez Armatorów do przeprowadzania Rezerwacji oraz pobrania Zaliczki. Pozostałą kwotÄ™ z tytuÅ‚u realizacji Umowy Czarteru Klient zobowiÄ…zany jest zapÅ‚acić bezpoÅ›rednio Armatorowi, na warunkach i w terminach okreÅ›lonych w Umowie Czarteru.

 

§ 4

Odbiór Jachtu

 

  1. Klient zobowiÄ…zany jest do odbioru Jachtu w terminie i godzinach wskazanych w potwierdzeniu Rezerwacji.

  2. RezerwujÄ…c Jacht, do którego prowadzenia zgodnie z opisem w Ofercie wymagane sÄ… uprawnienia, Klient lub osoba wyznaczona przez Klienta do prowadzenia Jachtu powinna posiadać odpowiednie i aktualne dokumenty potwierdzajÄ…ce uprawnienia żeglarskie lub motorowodne w chwili jego odbioru.

  3. Administrator nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci w przypadku odmowy wydania Jachtu przez osobÄ™ dziaÅ‚ajÄ…cÄ… w imieniu Armatora spowodowane nieokazaniem przez Klienta wÅ‚aÅ›ciwych dokumentów takich jak dowód tożsamoÅ›ci, potwierdzenie dokonania Rezerwacji lub przez Klienta lub osobÄ™ przez niego wyznaczona - dokumentu poÅ›wiadczajÄ…cego stosowne uprawnienia żeglarskie lub motorowodne.

 

§ 5

Opinie i oceny

 

  1. Administrator udostÄ™pnia Klientom możliwość publikowania opinii i oceny Oferty, z której skorzystaÅ‚ w ramach Serwisu. Publikowane opinie powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem realizacji Umowy Czarteru, w tym z rzeczywistÄ… funkcjonalnoÅ›ciÄ… wyposażenia Jachtu i nie mogÄ… zawierać:

    1. wulgaryzmów, treÅ›ci obscenicznych lub nawoÅ‚ujÄ…cych do szerzenia nienawiÅ›ci rasowej, wyznaniowej lub etnicznej, propagujÄ…cych przemoc, nakÅ‚aniajÄ…cych do popeÅ‚nienia przestÄ™pstwa, jak również treÅ›ci ordynarnych, uznanych powszechnie za naganne moralnie oraz spoÅ‚ecznie niewÅ‚aÅ›ciwych,

    2. treści naruszających dobra osobiste, a także nieuprawnione korzystanie z cudzego wizerunku,

    3. danych osobowych bądź danych kontaktowych,

    4. treÅ›ci o charakterze reklamowym, w tym adresów stron internetowych.

     

  2. Administrator nie ingeruje w treści publikowanych opinii, jednakże przed publikacją zastrzega sobie prawo do ich moderacji lub usunięcia w uzasadnionych przypadkach, gdy:

    1. naruszają zasady określone w Regulaminie bądź przepisach prawa,

    2. zostały omyłkowo wystawione, jeśli ich treść jednoznacznie wskazuje na pomyłkę,

    3. treść komentarza zawiera znaki, które powodujÄ…, że staje siÄ™ on nieczytelny.

       

§ 6

RozwiÄ…zanie umowy czarteru

 

  1. Klient może odstÄ…pić od Umowy Czarteru bez ponoszenia dodatkowych kosztów, chyba że Umowa Czarteru, z zastrzeżeniem obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa, stanowi inaczej. OdstÄ…pienie od Umowy Czarteru bÄ…dź jej rozwiÄ…zanie odbywa siÄ™ na warunkach okreÅ›lonych w Umowie Czarteru bÄ…dź powszechnie obowiÄ…zujÄ…cych przepisach prawa.

  2. DokonujÄ…c Rezerwacji Klient akceptuje warunki okreÅ›lone przez Armatora dotyczÄ…ce odwoÅ‚ywania rezerwacji (odstÄ…pienia od Umowy Czarteru) oraz niepojawienia siÄ™ po odbiór Jachtu. W przypadku każdej Oferty warunki odstÄ…pienia od Umowy Czarteru mogÄ… być różne i różny może być charakter dokonanej Zaliczki. Dokonana Zaliczka stanowi zapewnienie wykonania Umowy Czarteru i jeżeli Klient odstÄ™puje od Umowy Czarteru (odwoÅ‚uje RezerwacjÄ™) może nie mieć prawa do otrzymania zwrotu kwoty Zaliczki – również zgodnie z powszechnie obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa. Armator może dokonać potrÄ…cenia z Zaliczki kwoty na pokrycie szkody lub kosztów wynikajÄ…cych z faktu rezygnacji z wykonania bÄ…dź niewykonania Umowy Czarteru przez Klienta. JednoczeÅ›nie informujemy, że z uwagi na charakter usÅ‚ugi zwiÄ…zanej z wypoczynkiem jeżeli w umowie oznaczono dzieÅ„ lub okres Å›wiadczenia usÅ‚ugi, nawet jeÅ›li jesteÅ› konsumentem, nie przysÅ‚uguje Ci prawo odstÄ…pienia od zawartej na odlegÅ‚ość Umowy o czarter jachtu (art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r o prawach konsumenta), co oznacza, że możesz nie mieć prawa do zwrotu kwoty Zaliczki.

  3. Armator może odstąpić od Umowy Czarteru wyłącznie na warunkach określonych w Umowie Czarteru i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

 

§ 7

Płatności

 

  1. Klient dokonuje wpÅ‚aty zaliczki za poÅ›rednictwem operatora pÅ‚atnoÅ›ci PayU S.A. z siedzibÄ… w Poznaniu, którego usÅ‚ugi udostÄ™pniono w ramach Serwisu bÄ…dź bezpoÅ›rednio na konto bankowe wskazane przez Administratora. Po przekierowaniu do serwisu operatora pÅ‚atnoÅ›ci, w celu dokonania pÅ‚atnoÅ›ci Klient powinien postÄ™pować zgodnie z komunikatami serwisu pÅ‚atniczego.

  2. ChwilÄ… dokonania wpÅ‚aty Zaliczki jest moment otrzymania przez Administratora Å›rodków na wskazane konto bÄ…dź otrzymania komunikatu od operatora pÅ‚atnoÅ›ci o zaksiÄ™gowaniu pÅ‚atnoÅ›ci.

  3. Administrator upoważniony jest przez Armatorów do przeprowadzania Rezerwacji oraz pobrania Zaliczki. Pozostałą kwotÄ™ z tytuÅ‚u realizacji Umowy Czarteru Klient zobowiÄ…zany jest zapÅ‚acić bezpoÅ›rednio Armatorowi, na warunkach i w terminach okreÅ›lonych w Umowie Czarteru.

  4. Kaucję za Jacht Klient przekazuje bezpośrednio Armatorowi, w dniu odbioru Jachtu.

  5. OpÅ‚aty za dodatkowe usÅ‚ugi, tj. nieobjÄ™te UmowÄ… Czarteru jachtu (np. opÅ‚ata za postój na parkingu, dopÅ‚ata za możliwość przetrzymywania zwierzÄ…t na Jachcie, opÅ‚ata za sternika, sprzÄ…tanie Jachtu), regulowane sÄ… w miejscu odbioru Jachtu przez Klienta.

  6. Ceny podawane w Serwisie sÄ… cenami netto w polskich zÅ‚otych (PLN), do których doliczany jest podatek VAT 23%. Klient może zwrócić siÄ™ do Armatora w celu wystawienia stosownej faktury VAT.

 

§ 8

Rola i odpowiedzialność Administratora

 

  1. Administrator prezentuje informacje, które otrzymuje od Armatorów. Armatorzy zobowiÄ…zani sÄ… do uaktualniania wszystkich informacji, które pojawiajÄ… siÄ™ w Serwisie. Administrator dokÅ‚ada staraÅ„, aby Å›wiadczyć usÅ‚ugi z najwyższÄ… starannoÅ›ciÄ…, ale nie jest w stanie sprawdzić i zagwarantować, że wszystkie informacje dostarczone przez Armatorów sÄ… dokÅ‚adne, kompletne i poprawne. Administrator nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za rzetelność Ofert , ich poprawnoÅ›ci oraz kompletność.

  2. Administrator udostępnia Klientom Serwis, umożliwiający zawarcie Umowy Czarteru, natomiast nie ponosi odpowiedzialności za zachowania Klienta lub Armatora, ani za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie przez nich czynności faktycznych bądź prawnych w związku z zawartą Umową Czarteru. Administrator nie jest stroną Umowy Czarteru. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za następstwa działań podjętych przez Klienta, Armatora oraz osoby trzecie, a stanowiących naruszenie postanowień Regulaminu. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zdolność Klienta bądź Armatora do bycia podmiotem czynności prawnych.

  3. Administrator przekazuje Klientom swoje dane teleadresowe w celu umożliwienia Klientom szybkiej i efektywnej komunikacji w zakresie objętym świadczonymi usługami, Ofertą oraz Umową Czarteru.

 

§ 9

Rola i odpowiedzialność Armatora


Odpowiedzialność wobec Klienta za wykonanie Umowy Czarteru ponosi Armator będący stroną Umowy Czarteru.

  1. Armator ponosi peÅ‚nÄ… odpowiedzialność za treść Oferty. Armator ponosi w szczególnoÅ›ci odpowiedzialność za:

    1. rzetelnÄ… OfertÄ™ Jachtu w Serwisie, w szczególnoÅ›ci za zgodność z prawdÄ… i zgodność z wymogami prawa, w tym za uwzglÄ™dnienie informacji wymaganych przepisami dotyczÄ…cymi ochrony konsumentów, prawidÅ‚owość parametrów oraz danych dotyczÄ…cych standardu Jachtu, Ceny Czarteru, dostÄ™pność, standard oraz aktualność fotografii Jachtu zamieszczonych w Serwisie,

    2. posiadanie przez Jacht ubezpieczenia, aktualnej karty bezpieczeÅ„stwa (o ile jest wymagana) lub innych, niezbÄ™dnych dokumentów, badaÅ„, upoważnieÅ„ i atestów wymaganych do wykonania żeglugi na podstawie Umowy Czarteru,

    3. posiadanie przez Jacht, w czasie trwania Umowy Czarteru, wyposażenia podstawowego wymaganego obowiązującymi przepisami prawa,

    4. terminowe przekazanie Jachtu Klientowi.

     

  2. Dochodzenie i zaspokajanie roszczeÅ„ Klienta w stosunku do Armatora odbywa siÄ™ z uwzglÄ™dnieniem warunków wskazanych w Umowie Czarteru oraz na podstawie powszechnie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa.

 

§ 10

Działania niedozwolone


Klient jest zobowiÄ…zany do powstrzymania siÄ™ od jakichkolwiek dziaÅ‚aÅ„ o charakterze bezprawnym, a w szczególnoÅ›ci od korzystania z Serwisu bezpoÅ›rednio lub poÅ›rednio w celu sprzecznym z prawem, w celu naruszenia przepisów prawa, od korzystania z Serwisu w sposób sprzeczny z Regulaminem, dobrymi obyczajami lub powszechnie przyjÄ™tymi zasadami korzystania z sieci Internet, w sposób naruszajÄ…cy prawa Administratora, innych Klientów, Armatorów lub osób trzecich, w szczególnoÅ›ci poprzez podawanie nieprawdziwych bÄ…dź wprowadzajÄ…cych w błąd danych, podszywanie siÄ™ pod inne podmioty, nadużycie posiadanych uprawnieÅ„ bÄ…dź niedopeÅ‚nienie obowiÄ…zków posiadania uprawnieÅ„, a także od dostarczania danych powodujÄ…cych zachwianie pracy, przeciążenie systemów informatycznych lub nieuprawnione modyfikowanie danych zawartych w Serwisie.

  1. Zabronione jest wykorzystywanie elementów graficznych Serwisu, ukÅ‚adu i kompozycji stron internetowych, elementów graficznych, a także innych praw wÅ‚asnoÅ›ci intelektualnej, bez wyraźnej, pisemnej zgody Administratora. Zabronione jest jakiekolwiek agregowanie i przetwarzanie danych oraz innych informacji dostÄ™pnych w Serwisie w celu ich dalszego udostÄ™pniania osobom trzecim w ramach innych serwisów internetowych, jak i poza sieciÄ… Internet.


 

§ 11

Ochrona i poufność danych


Administratorem danych osobowych jest: Kamila Wierzbicka prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: Biwu Kamila Wierzbicka z siedzibą w Iławie, 14-200 Iława, ul. Wiejska 9 lok. 42, posiadającą NIP: 7441766640, REGON: 385840820.

  1. Podane przez Klientów dane osobowe Administrator gromadzi i przetwarza zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa, PolitykÄ… PrywatnoÅ›ci oraz PolitykÄ… Cookies. Priorytetem Administratora jest zapewnienie poufnoÅ›ci i bezpieczeÅ„stwa danych osobowych Klientów.

  2. Dane Klientów mogÄ… być przekazywane osobom trzecim, w przypadku, gdy jest to niezbÄ™dne do celów komunikacyjnych, zawarcia lub wykonywania Umowy Czarteru bÄ…dź wynika z obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa. Klient upoważnia Administratora do przekazania jego danych Armatorowi w zwiÄ…zku z zawarciem Umowy Czarteru, w celu jej wykonania.

  3. Klient ma prawo do wglÄ…du do przetwarzanych danych osobowych w każdym czasie, jak również prawo do ich poprawiania oraz żądania ich usuniÄ™cia z bazy kont.

  4. Podanie danych osobowych w ramach korzystania z Serwisu jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu realizacji usÅ‚ug, w szczególnoÅ›ci zawarcia Umowy Czarteru i dokonania Rezerwacji.

​

§ 12

Reklamacje

 

  1. Administrator dokłada wszelkich starań, aby świadczone usługi były najwyższej jakości. Klient może złożyć reklamację, jeżeli usługi świadczone przez Administratora przewidziane w niniejszym Regulaminie nie są realizowane przez Administratora lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.

  2. Reklamacje, których przedmiotem jest nienależyte wywiÄ…zanie siÄ™ z Umowy Czarteru przez Armatora, należy kierować wyłącznie do wÅ‚aÅ›ciwego Armatora. Reklamacje rozpoznaje Armator na zasadach zapisanych w warunkach Umowy Czarteru, zgodnie ze stosowanymi przez siebie zasadami i obowiÄ…zujÄ…cymi w tym zakresie przepisami prawa.

  3. Reklamację dotyczącą usług Administratora można złożyć na adres e-mailowy: czarterjachtunajezioraku@gmail.com lub w formie pisemnej na adres Administratora: 14-200 Iława, ul. Wiejska 9 lok. 42.

  4. Prawidłowo złożona reklamacja dotycząca usług Administratora powinna zawierać co najmniej:

    1. oznaczenie Klienta (imiÄ™, nazwisko lub nazwÄ™, adres zamieszkania lub siedzibÄ™ oraz adres poczty elektronicznej),

    2. przedmiot reklamacji,

    3. okoliczności uzasadniające reklamację.

     

  5. Administrator rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres poczty elektronicznej podanej przez Klienta.

 

§ 13

Postanowienia końcowe

 

  1. Administrator może zmienić Regulamin lub uruchomić zmodyfikowanÄ… bÄ…dź nowÄ… wersjÄ™ usÅ‚ug Å›wiadczonych w ramach Serwisu. Zmiana staje siÄ™ skuteczna w terminie wskazanym przez Administratora, który nie może być krótszy niż 10 dni od momentu udostÄ™pnienia w Serwisie zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że Rezerwacje zÅ‚ożone przed wejÅ›ciem w życie zmian sÄ… prowadzone na zasadach dotychczasowych.

  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu w relacjach miÄ™dzy Administratorem a Klientem bÄ™dÄ…cym konsumentem nie uchybiajÄ… obowiÄ…zujÄ…cym przepisom prawa, których stosowania nie można wyłączyć, a które przyznajÄ… konsumentom szerszÄ… ochronÄ™.

  3. Administrator nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za problemy techniczne uniemożliwiajÄ…ce Å›wiadczenie usÅ‚ug w ramach Serwisu zaistniaÅ‚e z powodu siÅ‚y wyższej, zdarzeÅ„, za które odpowiedzialnoÅ›ci Administrator nie ponosi, jak np. w wyniku dziaÅ‚ania osób trzecich lub Klienta. Administrator ma prawo do czasowego zaprzestania Å›wiadczenia usÅ‚ug spowodowanych przerwami na konserwacjÄ™, awariami czasowymi lub częściowymi w dziaÅ‚aniu Serwisu, usuwania usterek, unowoczeÅ›niania, jak i zmiany szaty graficznej Serwisu.

POBIERZ (*.PDF)

ADRES

ul. Wiejska 9 lok. 42

14-200 Iława

KONTAKT

DANE FIRMY

KONTO

NIP: 7441766640

REGON: 385840820

80 1020 3583 0000 3702 0179 0013

© 2020 by biwu. Wszelkie prawa zastrzeżone

bottom of page